Ohma

Kurt, Eva, Malin, Kaja og Mateo

onsdag 25. juni 2008

For forkynnende

Som mange har sett har jeg (Kurti) fått tilbake sensuren masteravhandlingen min. I dag fikk jeg vite hvorfor jeg hadde fått den karakteren jeg fikk. Jeg kunne være enig i det meste av det som ble skrevet, men måtte smile litt når jeg hadde fått trekk fordi den bibelske delen av avhandlingen ble for forkynnende. Egentlig syntes jeg det var et kjempekompliment!
Men jeg må nok passe meg litt når jeg kommer til Bolivia, slik at jeg ikke blir altfor frimodig og altfor forkynnende...

4 kommentarer:

Nøstbakkens sa...

Gratulerer med ferdige studier og godkjent masteroppgåve og sommarferie. Vi snakkast om nokre få dagar!

tck sa...

Slitan med mastergrad. Og gratulerer ;) med å være for forkynnende.

Annki sa...

Hei! Så stilig at dere har blogg! Nok en misjonærblogg som kan legges til.. Er dere i Balestrand i sommer? Jeg har lyst til å ta en tur oppover - bare for kos! Sjansen er i tilfelle stor for at vi treffes på Spar hvis vi er der samme helga.. ;)

stokke sa...

Kjør på med forkynnig!!!