Ohma

Kurt, Eva, Malin, Kaja og Mateo

søndag 3. august 2008

En stor dag!

Fredag 1. August ble en minnerik dag for familien Ohma.
Da var det misjonærinnvielse på UL i kongeparken på Ålgård.
Fra å være forholdsvis ukjente og anonyme ungdommer ble vi i løpet av UL-uka forvandlet til B-kjendiser i NLM-sammenheng.


Det var stort å oppleve at dere som var samlet i kongeparken kom fram og var med i forbønnshandlingen. Når dere samlet dere rundt oss fikk vi merke at det er mange som ønsker å be for oss. Fortsett med det! Vi trenger forbønn ikke bare 1. August, men også i tiden fremover. Takk for at dere vil være med å gjøre Gud kjent i Bolivia på denne måten.

Følg med på hva som skjer på bloggen. Vi skal prøve å holde dere oppdatert! Vi blir glad for alle, kjente og ukjente, som ønsker å legge inn kommentarer. Det er kjekt!

Ville vise alle et bilde av min bror. Bildet taler for seg selv. Vi blir glad dersom noen ønsker å sende inn kommentarer på dette bildet, dersom de kan sette min bror i dårlig lys.

4 kommentarer:

Anonym sa...

I tenkeboblen: Late nordmenn, asså. Det er jammen mange i salen som bare sitter der...

Anonym sa...

"Håper ingen ser at Kurti er like høy som meg selv om han kneler.."

Arne martin sa...

haha kongebilde.... første eg tenkte var "hvilket kamera er det som filmer"og "ser eg bra ut med mine nye hårsveis??"

renate og kjetil sa...

Me vente i spenning på oppdateringer=)