Ohma

Kurt, Eva, Malin, Kaja og Mateo

fredag 19. september 2008

Det trengs muligens en oppklaring...

Det siste dyret jeg har anskaffet meg er en eller opptil flere amøber. Hva er en amøbe?
Ifølge Kjetil skal en amøbe gi oss gratis gressklipp. Hvis du kan forklare dette nærmere så blir vi veldig glad! Amøbene flyttet inn i kroppen antakelig via salaten til BurgerKing. Nå har de tenkt å bo inne i kroppen min resten av mitt liv. Jeg ønsker dem velkommen. Bare ikke plag meg dere små, frekke troll!!

1 kommentar:

renate og kjetil sa...

Greit, eg tar den på min kappe!! Kategoriserte ikke amøbe som et dyr, i forhold til de øvrige dyrene dokke har anskaffet!! Men eg ser jo at eg her har gått på en mindre smell! Men livet er full av slike!!:)Lykke te med ditt "indre dyr", eller rettere sagt; god bedring!!:)