Ohma

Kurt, Eva, Malin, Kaja og Mateo

torsdag 15. januar 2009

Når Kurten er vekke danser jentene på bordet

Det var i alle fall det som var planen, i teorien. Men kva skjedde? Ein aldri så liten halsbetennelse med feber sneik seg inn dørene allerede to dagar før Kurt stakk til Potosi for å fikse hus. Offeret var Malin. Og eg trenge vel ikkje ein gang å nevne at sjukdommen tok seg kraftig opp etter at vi var blitt aleine.

Dette har resultert i at eg har svikta både legen min, og språklæraren. Forrige gang eg var på svangerskapskontroll fekk eg nemleg beskjed om å slappe meir av, ikkje løfte tungt osv.. Eg har òg ein veldig omsorgsfull språklærer, som kvar gang eg nevner noke om helse, seier: "Bueno. Que necesitas hacer es..." (Greit. Det du må gjere er...). Eg har lovt ho å ikkje løfte på Malin ("Por favor, Eva..!"). Men når ein toåring er sjuk, trenge dei å bli løfta litt.. Så fra lørdag av skal eg følge mine "overordna" sine råd..:)

Sjølv om det kan være slitsomt å ha eit sjukt barn i huset, har det sine positive sider. For eksempel blir det veldig masse kosing, dette illustrert ved bildet under. Her er det Malin og morfar som kosar seg:)

At denne kosinga må utføres på bestemte måtar til bestemte tider, og helst ikkje ta slutt med det første for då begynner sutringa, er underordna.

Ein annan positiv ting er at soving er ganske høgt prioritert hos ein med feber. I går for eksempel, la eg Malin kl 17.15. Så måtte eg vekke ho kl 08.00 i dag tidlig for å gi ho medisin.. Det hadde vel vore litt kjekkare viss Kurt òg var heime, eller om eg hadde funne ein einaste film som ikkje var kjedelig i film-mappene til familien Bore..:) men uansett.

I morgon er ein ny dag, min siste dag med spansk! Kva er det som skjer egentlig, kan dagane virkelig gå så fort? På mandag begynner eit nytt liv, med Quetchua(?)-undervisning. Så får vi sjå om språkforvirringa blir total..

Eg vil forresten gratulere min kjære bror og svigerinne, som fikk sin fjerde (og siste? det sa dåkke sist gang og;)) gutt i dag!! Velkommen i familien Simon Tobias!

Måtte nesten ha med et bilde av oss.

Sjå så små vi er..;) God natt folkens!

4 kommentarer:

Turid sa...

Først må jeg gratulere Eva Bente som tante enda en gang! Kjekt å se bildene av dere. tenk at dere er ferdig med spansken allerede!! Tiden går jo ikke lenger, den flyr! Håper du får ta det litt med ro etter hvert. Du trenger å samle litt krefter til den lille kommer.
Det er så kjekt å lese bloggen, er innom veldig ofte og ser om det er noe nytt. tante Turid

eva b sa...

Takk tante Turid:) Kjekt å vite at noken leser bloggen, så er det vits i å skrive..Håpar på litt roligare dagar framover. Vi skal berre ha to timar kvar dag den neste måneden (til no har vi hatt fire). så berre det hjelper veldig! Håpar de har det fint i Brønnøysund!

Geir Henning sa...

Hei hei. Kjekt å følge med på bloggen dokkar. Jeg lurte på om jeg kunne fått mail adr di Eva Bente, eller kurt si. Har prøvd å finne den på nlm sine sider men fant ingenting. Går det an? Har bare noen hyggelige spørsmål!

eva bente sa...

ja, viss du ser her, så er mailadressen min: evabenteo@hotmail.com. Kurt sin er Kurtarild@hotmail.com. Håpar alt er vel i familien Tunheim:)