Ohma

Kurt, Eva, Malin, Kaja og Mateo

tirsdag 10. februar 2009

Hører det er snø hjemme...

Det var 25 grader, sol, blå himmel og vindstille.
Golfkøllene var med. Vi skulle få instruksjon av en profesjonell.
Det var en flink instruktør kan dere tro. Med konkrete råd og god informasjon endret han på små ting, som til tider også fungerte i praksis.

Resultatet ble at jeg fikk invitasjon til en av Bolivias fineste golfbaner, (så sier ryktene ihvertfall),
Cochabamba Golf & Country Club. Til vanlig må man visst betale dyre dommer for medlemsskap her. Jeg skulle få spille uten. Jeg kunne også ta med meg en venn dersom han var bedre enn meg. Dermed er invitasjonen gitt videre til Dag Erik. Vi gleder oss til dere kommer og håper vi får tid til en dag på banen.

Til dere andre: kos dere med snømennene deres!!

3 kommentarer:

Kåre sa...

:-)

Du har ikkje glømt kunsten å gni ting godt inn...

Dag Erik sa...

Det var -2 grader og frisk bris. Nordlyset var med. Skiene satt godt og jeg fikk drahjelp av en middelaldrende kar i Swix-uniform. Måtte gi tapt på bakketoppen. Bittert. Blir det nok et slikt nederlag på Golf&Country Club i Cochabamba? Vil jeg tåle det? Tar jeg sjansen? Ok da. Invitation accepted! Aiaiai. Eg meg gler når slike blogginnlegg eg ser. Tar med Dundersalt til birdiene, evnt fuglene (dobbel betydning, ttil ære for språkKåre:)

renate og kjetil sa...

Åh Duuunder!!!Det blei kje for mange birdier akkurat! Greit å ha Doggy DJ der då, som bare lødde heim!!:)Eg minnes allikevel en god tid!!:)Bitter på å ikke kunne joine bolivian golf!!Go golf!!