Ohma

Kurt, Eva, Malin, Kaja og Mateo

tirsdag 5. mai 2009

Eg prøver meg...

..på et innlegg til, sjølv om eg aldri får kommentarar..:) Kva var planen for dagen? Jo, vår kjære Dora skulle komme til oss for første gang etter at vi kom tilbake til Cochabamba. Planen var at ho skulle lage picante de pollo til våre tre siembra- teamgjester fra norge. To store, rå kyllingar låg i kjøleskapet, chilien var kjøpt inn, det var berre å vente på kokken..Men kom ho? nei. hadde eg mobilnr hennar? nei. streika mobilen min? ja. fikk eg tak i kurt via ein annan mobil? nei. Kva gjer ein då?

Jo, då går ein ned til Mami i etasjen under og lurer på om ho kan forklare korleis ein lagar picante de pollo. etter at ein så har fått ho til også å skjære opp kyllingen ( Bør eg bli fornærma når ho spurte: Que sabes hacer? gidd ikkje å oversette dette.), går ein opp i leiligheten der to ungar ligg og søv, brettar opp ermane, og startar matlaginga. Kunne dette gå bra? Når ein kjem fra ein søskenflokk som ringer til mamma for å spør korleis ein koker poteter, etter å ha flytta heimefra for første gang? Når ein alltid ellers er bunden av mål og vekt, kokebøker og inngåande beskrivelsar?

Gjestane kom, dei åt, og dei var fornøgde (muligens ikkje overbegeistra, eg veit ikkje, men poenget er: Det gjekk an å ete det.) Men smakte det egentlig picante de pollo? nei, ikkje akkurat...

eva

11 kommentarer:

Margrethe sa...

Det er godt å høre at det er flere enn meg som ikke trives helt på kjøkkenet. Håper alt står bra til med dere, selv om dere måtte flytte tilbake. Vi tenker mye på dere og ber får dere.

Nøstbakkens sa...

Spennande! Men ein liten protest - da e kje heile søskenflokken din som mistrivest på kjøkenet altså ;) Eldstebror laga masse middag han - har kje opplevd at han har ringt svigers heller...men eg kan røpa at da e kje lika møkje schwung øve baking og sånt. Fin arbeidsdeling med andre ord.

No fekk du jaffal ein kommentar - ein lång og uinteressant ein... :p

Ingrid sa...

Å, picante de pollio!!! nam nam:) Eg hadde sikkert tenkt at det var sånn det skulle smake hvis det var min første gang! Glede meg til neste gang:)

Ingrid sa...

ok, litt skrivefeil på den nesten perfekte spansken min. pollo var det...:)

renate og kjetil sa...

sjøl om me ikkje e så flinke t å legga inn kommentarer, så e me flittige lesere for å sei det sånn!! elske oppdateringer fra denne bloggen!!=)
eg har forresten eit veldig godt inntrykk av deg og matlaging eva.. me har jo blitt servert så utrolig mye godt hos deg!!=)

Turid sa...

Det er øvelse som gjør mester vet du Eva Bente. Alt må læres og det er ikke så lett å lage mat i en fremmed kultur. Jeg har ikke ord på meg for å være en dårlig kokk, men jeg hadde endelig problemer da vi var på Gran Cancari, der det meste var ukjent når jeg kom i butikken. Lykke til i fortsettelsen. Kan betro deg at din tante nyttet seg av boliviansk hjelp til å lage "saltenjas" heime i Norge. tante Turid

Kaisa Ruth sa...

Good missionary training ;)

Kjekt å følge med på bloggen! Sjølv om eg ikkje skriv kommentarar... :)

Marianne sa...

Heisann:) Vi skal jo som sagt flytte, og vil gjerne kjøpe oss ett nytt stuebord. Men hva skal vi gjøre med det bordet vi fikk/lånte av dere? Er dere interesrt i å ha det eller skal vi bosse det?

Britt Lene sa...

Dåkker veit ikkje kem eg e, men eg les bloggen dåkkers heile veien, for å lese om min kjære Bolivia, og kjente og kjære der nede;) Eg va i cochabamba tre år sammen med Mie, som dåkker kjenne;) Picante de pollo e digg!! Og mami Theo lage utsøkt mat. Hvis du vil komme overens med ho, så bare snakk om matoppskrifter;) ellers sees vi i juni!! Gud Velsigne dåkker i det arbeidet dåkker gjør!

Britt Lene sa...

Theo (mor) har forresten bursdag 20 mai, og e veldig gla i norske kaker;)

eva bente sa...

Takk for kommentarar! synes dåkke er flinke å kommentere altså. var kanskje berre et augeblikk misunnelig på kurt som får dei fleste..;) eg er forresten veldig dårlig å skrive kommentara sjøl.. Britt Lene; takk for tips! 20 mai blir det kake på Theo:)