Ohma

Kurt, Eva, Malin, Kaja og Mateo

torsdag 17. september 2009

Noken bilder

Kresne Kaja....Kaja holde paa aa laere seg aa ete. dette er paa ingen maate like populaert som det var for söstera for ca to aar sidan. Nei, det er ikkje mykje som fell i smak hos denne prinsessa. I dag fekk eg ein liten opptur naar eg presenterte ho for papaya, den glei rett og slett ned paa högkant. saa fra no av blir det nok papaya i det meste. ellers blir eg glad for babymiddagstips. andre middagstips og forresten...


Er det noken som liknar paa faster Ingfrid her? Eg synes smilet er ganske likt..:

Her feirar Malin og Christian Cochabambadagen 14.09. Vi var paa ferieplassen med heile kirka, og koste oss skikkelig. Malin hadde fleire guttevenner aa holde kontroll paa. Blant anna denne karen:

3 kommentarer:

Nøstbakkens sa...

Skal sei ho vaksnast, vesle tuppa :)

renate og kjetil sa...

får någen søde jenter dokk har=)

Karen sa...

Heihei:)
Eg heitar Karen Ege, og har fått den æra av å få reisa å besøka dykk! Eg gledar meg kjempe mykje..:D
Lurte på om det var ein mail eg kunne fått kontakt med dokk på, litt spørsmål og liknande..:)??

Mvh Karen Ege