Ohma

Kurt, Eva, Malin, Kaja og Mateo

mandag 25. januar 2010

FØR
ETTER

4 kommentarer:

NinaogOle sa...

Veri veri nais! :)

Ingrid A sa...

Ha hadde sikkert vært søt uten hår også!...:)

Ingrid A sa...

...her ligge Hanna i sofaen med et uttrykk som seier "skal eg bare ligge her liksom? Ingen som vil ta meg opp?" Og eg lurer på om dokke bare ønsker det du skreiv i mailen, og ikke feks også refill til tanntrådholderen og Tyrkisk pepper?!?

eva b sa...

her ligge malin i sakkosekken og ser på film, mens kaja febrilsk prøver å ta fra ho tutten. bra jobba kaja! malin blei liksom veldig stor uten det lange håret. eg må innrømme at eg savnar korketrekkarane...Eg skulle gjerne ha tatt opp Hanna! det får vente til sommaren kanskje, viss ho klarer seg så lenge!? tyrkisk pepper er jo alltid godt, tanntråd har vi meir enn nok av;)ellers har vi det vi trenge! takk skal du ha Ingrid:)